Jimmy Choo pentru H&M





Mai mult decat simpli pantofi, creatiile Jimmy Choo au devenit obiecte de cult, adulate de fashionistele de pretutindeni. Designerul britanic se asociaza pentru iarna acestui an cu celebrul brand de magazine H&M pentru o linie exclusivista. Matthew Williamson, Stella McCartney sau Karl Lagerfeld sunt doar cateva din numele importante cu care colosul suedez de pret-a-porter a lucrat pana acum, aducandu i si mai multa publicitate. Totusi, este pentru prima data cand incheie o colaborare cu o marca de incaltaminte. De asemenea, este tot first time si pentru Jimmy Choo ca si designer vestimentar, colectia cuprinzand pantofi, posete, dar si haine. Nu doar pentru reprezentantele sexului frumos, ci si pentru barbati. Deci vom avea Jimmy Choo pe toate gusturile si sexele incepand cu 14 noiembrie 2009 in peste 200 de magazine din toata Europa. Nu vreau sa mi imaginez ce macel va fi la deschidere! De fiecare data cand au loc astfel de evenimente cozile incep la 4 dimineatza iar la ora 8 un puhoi de oameni navaleste si cumpara tot ce prinde. Nu conteaza marimea, articolul, forma, culoarea....Vorbesc din proprie experienta, am fost, intamplator, la lansarea Karl Lagerfeld in Stuttgart 2004. Eu venisem pe la pranz si inca se imbulzeau, ma calcau in picioare, disperatzi, parca era ultima zi din viatza. Nu am apucat nici macar sa ma uit la vreo bluzita, ceva, ca mi le smulgeau din mana, ce sa mao si incerc, nimeni nu incerca, se cumparau pe bratze, cu zecile....Am iesit traumatizata de acolo, hotarata sa evit pe viitor astfel de lansari de tip mineriada...

Comentarii

Postări populare