LONG LIVE THE RUBBER !!!






Navigam zilele astea pe net in cautare de new looks, cand mi au atras atentzia niste sandale din cauciuc culoarea galben strident. Le am tot analizat eu si mi am zis nu se poate sa fie din nou la moda un astfel de kitsch! Nu am nimik cu forma lor, cu designul, nici cu culoarea, dar de guma?!!! E un material ingrozitor, iti transpira picioarele in el, aluneca cand mergi, miroase urat si scoate un zgomot ciudat atunci cand pasesti. Scartzaie ! Grossy ! Imi aminteste de sandalele chinezesti din plastic transparent cu bretelutze incrucisate ce erau la moda prin anii '80. Si bunica avea pe rosu si mov : D. Chiar si eu purtam la gradi o pereche roz tziclam. Mi a ramas perfect intiparit in minte faptul ca transpiram la greu in ele si imi alunecau piciorusele, ma impiedicau la fuga :) Sa adaug si faptul k tot praful de pe strada (si Romania are indeajuns! slava Domnului) se aduna la mine pe talpa?
Asta vara au aparut slipperii din PVC CROCS de ii gaseai prin toate pietzele, in special pe litoral, apoi erau in mare voga cizmele de cauciuc diverse imprimeuri si culori, de asemenea, potrivite unui singur sezon, cel ploios. Pentru k vara te coci in ele, iarna iti ingheatza piciorul...
Guma e un material din ce in ce mai fashion, folosit de marile case de moda. Recesiunea se simte in ceea ce priveste materia prima din care se confectioneaza produsele, insa nu si la pretzurile de lansare ale lor. Degeaba Burberry vinde cizme de cauciuc; in mod cert nu le veti gasi la pretzul de bazar care este cel real, ci la 200$ !!! Calitate indoielnica la pretzuri exorbitante....

Comentarii

Postări populare